Zajęcia Grupowe

Ćwicz w grupie i odszukaj dodatkową motywację!

UWAGA!

W ramach zakupionego karnetu do strefy fitness zajęcia grupowe są     bezpłatne.

Medical fitness

To ćwiczenia w małych grupach (max. 6 osób) prowadzone przez fizjoterapeutę. Ćwiczenia dobierane są indywidualnie do potrzeb zdrowotnych klienta, jego możliwości ruchowych i ogólnej kondycji. Trening zwykle prowadzony jest z odpowiednio dobraną intensywnością i częstotliwością. Medical Fitness pomoże zwalczyć ból, bezsenność, reguluje ciśnienie krwi, poziom cukru i cholesterolu, dotlenia organizm. Dzięki tym zajęciom można bezpiecznie poprawić ogólną kondycję fizyczną i zrzucić zbędne kilogramy. Zajęcia w każdy wtorek i czwartek o godzinie 19:15.

Trening obwodowy

Jest to trening z wykorzystaniem maszyn POWER ZONE (opór wodny). Różnorodność ćwiczeń i to, że trening łatwo dostosowuje się do indywidualnych potrzeb sprawia, że jest bardzo często wybierany, by osiągnąć cel – szczupłą, wysportowaną sylwetkę.

Budowanie pośladków

Zajęcia o średniej intensywności i wysokiej skuteczności w walce o jędrne pośladki. Wielokrotne dokładne powtarzanie serii ćwiczeń wpływa na wzmocnienie mięśni, uelastycznienie skóry i przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

Mocny brzuch

Zajęcia o umiarkowanej intensywności, ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. Talia osy oraz płaski brzuch to jest to, o czym marzysz? Przyjdź i przekonaj się, że są to zajęcia właśnie dla Ciebie.

Trening metaboliczny – Tabata

Intensywny trening interwałowy, w którym czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimi przerwami wypoczynkowymi, dając maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu i oszczędzaniu mięśni. Zasada jest prosta, ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii.

Trening funkcjonalny

Rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmacnianie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie z wieloma powtórzeniami.

Power band

Ćwiczenia z gumą oporową mini band, to idealna alternatywa dla treningu na siłowni zwłaszcza dla kobiet. Gumy mają kilka stopni oporu, dzięki czemu trening jest skuteczny, pozwala na progresję w treningu oraz lepszy postęp w dążeniu do wymarzonej sylwetki.

Palimy tłuszcz

Jest to trening ukierunkowany na redukcję tkanki tłuszczowej. Trening intensywny, znacznie podnoszący temperaturę ciała oraz metabolizm. Przy okazji spalania tłuszczu wyrzeźbisz sylwetkę i wymodelujesz ciało.

Fitness Zajęcia Grupowe